Az ügyfélszemléletű munkafolyamat-kezelő rendszer

 

Az ügyfélszemléletű munkafolyamat-kezelő rendszer

A Meshwork egy olyan komplex, de egyedileg testre szabható ügyfélszemléletű munkafolyamat kezelő rendszer, melyben a vállalat értékesítési, ügyfélkezelési, projektmenedzsment és operatív működési feladatait egy helyen, jól átláthatóan végezhetjük el. A Meshwork a rendkívül költséghatékony megoldásaival, CRM (ügyfélkapcsolat-kezelés) és PM (projekt menedzsment) moduljaival segíti a legoptimálisabb munkafolyamat-szervezést.

Mit kell tudni a Meshwork bevezetéséről és működtetésről?

Egy új vállalati szoftver bevezetésének folyamatára minden résztvevőnek alaposan fel kell készülni. A cég folyamatainak felmérése után elkészítjük a testreszabási koncepciót, javaslatot teszünk a folyamatok optimalizálására és a megbeszéltek alapján felparaméterezzük a szoftvert, de ezt követően is folyamatosan támogatjuk az ügyfelet. A bevezetési időszakban korábbi tapasztalatainkat felhasználva garantáljuk a lehető legoptimálisabb átmenetet mindenki számára.

Miért hasznos a
Meshwork
bevezetése?

A Meshwork segítségével sokrétű jogosultság kialakítása érhető el, ezért a cég minden munkatársa a számára értékes információkat kapja meg, így a tényleges feladataira koncentrálhat. A rendszer támogatja az adminisztrációt, így értékes munkaórákat, és ezáltal pénzt takaríthat meg Önnek, ráadásul bárhol, bármikor elérhetővé tehető, így a kollégák akár út közben is értesülhetnek a munkafolyamataikat érintő változásokról, feladatokról.

Kinek ajánljuk a Meshwork munkafolyamat-kezelő rendszert?

Minden olyan vállalkozásnak és szervezetnek, ahol fontos működési folyamataik átláthatóvá tétele, de megfizethető, ugyanakkor testre szabott megoldást igényelnek. Akik üzletszemléletű szoftvert keresnek, mert hiszik, hogy a működéshez szükséges összes folyamatot jól átláthatóan kell kezelni ahhoz, hogy a hatékony működés ne csak területenként, de vállalati szinten is biztosítva legyen.

MESHWORK MODULOK

megoldások komplex problmákra

Ügyfélkapcsolat kezelő (CRM) modul

Ügyfélkezelés felsőfokon

A Meshwork ügyfélkezelési megoldások alkalmazása segíti az ügyfelek hatékony rendszerezését. Összes ügyfelét egy helyen, strukturáltan láthatja, kezelheti, könnyedén hozzáférhet a teljes ügyféltörténethez.

Az ügyfélközpontú Meshwork segítségével nem marad több „elkallódott” kontakt, vissza nem hívott partner, vagy ismeretlen vevői előzmény: az adatok könnyen kezelhetően, a megfelelő munkatársak által elérhetően láthatóak.


További információk

Projekt menedzsment (PM) modul

Intelligens projekt menedzsment

A projekt menedzsment modul könnyen átláthatóvá teszi a legbonyolultabb vállalati folyamatokat is. Minden feladat, felelős és határidő egyszerűen követhető, a csapattagok közti kommunikáció hatékonyan lebonyolítható. A modul nemcsak a feladatokat osztja le, hanem a megvalósítás is végigkövethető.

A Projekt Menedzsment modul fő célkitűzése a vállalat operatív működésének maximális támogatása, a hatékonyság növelése, és a folyamatok egyszerűsítése, átláthatóbbá tétele.

További információk

Ügyfélkapcsolat kezelő (CRM) modul

Bárhol, bármikor, bármilyen eszközön használható

  • A Meshwork egy felhő alapú megoldás, nem igényel hardware-s telepítést, így a cég munkatársai akár útközben, mobil eszközökön is elérhetik a rendszert.
  • A Meshwork használatához nem kell a vállalat hardware eszközeit felújítani, vagy újakat vásárolni, és a szoftver működése nem függ az eszközpark korszerűségétől.

Mindenki azt és úgy látja, amit látnia kell

  • A rendszer teljesen személyre szabható, ezáltal biztosítja a dolgozók és az egyéni folyamatok maximális kiszolgálását
  • Egyénileg meghatározható teendő típusok használata (Pl. feladat, beszélgetés, hívás teendő, jegyzet, hiba, fejlesztés, stb.) a CRM és PM modulban (akár eltérően is)
  • Többszintű jogosultság kialakításával teljesen egyedire szabható jogok
  • Beépített naptár modullal rendelkezik, ahol saját és munkatársaink teendői, programjai is láthatók a beállításoknak megfelelően.

Támogatja az adminisztrációt, és megkönnyíti az adatok rendszerezését

  • A Meshwork értesítést küld a határidős teendőkről, kapcsolatfelvételekről (rendszerben és akár email üzenetben is)
  • Nem enged hibázni az adatrögzítéskor: teendőtípusonként külön beállíthatóak az (akár kötelezően kitöltendő) adatmezők
  • Egyedi paraméterek alapján történő szűrés szinte bármilyen lekérdezéshez
  • Értékesítési státuszkezelés (egyedi igényekre szabható)
  • Értékesítői egyedileg értékelhetőek, az értékesítők tevékenység- és eredmény-kimutatása területre, vevőre, árucsoportra könnyen leszűrhető.


Széleskörű ügyfélkezelési megoldásokat kínál

  • Ügyfelekkel kapcsolatos teendők, jegyzetek, egyéb kapcsolatfelvételi adatok rögzíthetőek, listázhatóak, bármilyen módon lekérdezhetőek
  • Az ügyfelek teljes története egy gombnyomással lekérdezhető: Partner adatlapon teljes körű, átlátható ügyféltörténet rögzíthető; az ügyfélhez kapcsolódó összes adat és dokumentum egy felületen, strukturálva elérhető
  • Az ügyfelek preferenciái, speciális igényei rögzíthetők, és az értékesítési folyamat során az adatlapról bármikor előhívhatók.

Megkönnyíti a kommunikációt, kapcsolattartást

  • A Meshwork rendszerben a partner oldalról is indítható külső levelezés; beérkező levelek visszatársítása partner adatlapra a megfelelő beszélgetéshez (teendőhöz)
  • Körlevél (hírlevél) küldés megadott paraméterek alapján leszűrt ügyfélcsoportnak
  • Email-sablonok használata
  • Ügyfélmegkeresési kampányokat indíthatunk tetszőlegesen összeállított ügyféllista alapján.

GDPR megfeleltethetőség

  • A legújabb európai uniós adatvédelmi irányelveknek való megfelelés egyszerűbben megvalósulhat a Meshwork CRM-moduljában
  • A programból kiküldhető a hozzájárulás hírlevelekhez, kapcsolattartáshoz és a kapott visszajelzés alapján a rendszer tudja azt, hogy az adott kapcsolattartónak küldhető-e reklámcélú megkeresés vagy sem.
  • Hozzájárulás nélkül nem küldi el a körleveleket. A változásokat, ha a kapcsolattartó le- vagy feliratkozik, a rendszer automatikusan kezeli.

Projekt menedzsment (PM) modul

  • Nemcsak a feladat delegálását, de a feladat elvégzésének egyszerű, projektenkénti nyomon követését is megkönnyíti.
  • A feladatok feladat ütemterven (GANTT) diagramon keresztül generálódnak, amelynek nagy előnye, hogy a projektben való munka nemcsak elméleti, de gyakorlati síkon is folyamatosan nyomon követhető a menedzsment által.
  • Egyénre szabható felületeknek köszönhetően az egyes felhasználók az egyéni beállítások függvényében egy felületen láthatják a számukra kiosztott feladatokat, vagy az általuk kiosztott feladatokat időrendi-, fontossági sorrendben, és teljes mértékben egyénre szabhatóak a munkafolyamatok.
  • A döntések támogatásának érdekében a projektek kezelésénél az alapelv az, hogy projektenként összesítve látjuk a projekttel kapcsolatos valamennyi történést (feladatot, azok állapotát, beszélgetést, levelezést, egyéb információkat).
  • A modul nem hagyja az ügyeket elveszni: folyamatosan küldött automatikus értesítőkkel és igény esetén e-mail üzenetekkel tájékoztatja a rendszer szereplőit a rendszer eseményeiről, és felhívja figyelmüket a határidős cselekményekre.
  • A költségracionalizálás érdekében a szoftverben jól kontrollálható az elvégzett munka mennyisége, kizárhatók a költséget okozó határidőcsúszások, ezáltal elkerülhetők a párhuzamosságok és ismétlődések.
  • A szoftver megkönnyíti a vállalati kommunikációt is: hírmoduljával a vállalati belső hírek megosztására is alkalmas.
  • A feladattervező modul alatt a projekt menedzser folyamatosan nyomon követheti a projekt alakulását és elvégezheti az esetleges módosításokat, változásokat.

A Meshwork bevezetésének előnyei és a szoftver használata

Bármilyen új rendszer bevezetése sok kérdést vet fel egy vállalat életében. A Meshwork segíti a vállalati folyamatok szervezését, megkönnyíti az információcserét, és nagymértékben támogatja az adminisztrációt – ezért azt gondolnánk, hogy minden munkatársunk felméri a szoftver használatával járó előnyöket.

Tapasztalataink azonban azt mutatják, hogy a vállalat, a menedzsment és a munkatársak számára is meg kell könnyíteni a bevezetési időszakban jelentkező problémák megoldását. Felkészült csapatunk segítségével emiatt nem kell, hogy aggódjon.

Meshwork szakmai támogatása

Bevezetés során

  • Konzultációk, mérföldkövek meghatározása: Cégünk a menedzsmenttel és a projektben közreműködő munkatársakkal együtt alakítja ki az ütemtervet, így biztosítjuk, hogy a résztvevők maradéktalanul egyetértsenek az elvégzendő feladatok mennyiségében és a határidőkben.
  • Rendszer paraméterezés: A fejlesztés során minden munkaszakaszban a rendszer bizonyos részeit ismerhetik meg a munkatársak, így egyszerre kevesebb új információval kell dolgozniuk.
  • Tesztüzem: Az összeálló új szoftver tesztüzemét a vállalati munkatársakkal szoros együttműködésben, a hibákat és az anomáliákat a lehető leghatékonyabban javítva végezzük el.

A rendszer használata során

  • Távoli segítségnyújtás: A működtetés során is számtalan olyan kérdés merülhet fel, amely elbizonytalaníthatja a kollégákat, ezért munkatársaink ügyfeleink rendelkezésére állnak, akár TeamVieweren, akár e-mailen, telefonon, vagy Skype-on.
  • Frissítés: Ügyfélként nem kell a frissítési problémák miatt aggódnia. A rendszerkarbantartást lehetőség szerint hétvégére, ünnepnapra vagy munkaidő utánra ütemezzük. A frissítésekről előre értesítést küldünk, amelyben azt is elmagyarázzuk, hogy milyen változások kerülnek a szoftverbe.
  • Jogszabálykövetés: A Meshwork biztosítja, hogy a szoftver a mindenkori jogszabályi környezetnek megfelel, és a változások frissítéseken keresztül automatikusan aktiválódnak.

Ulbertné Schmidt Zsuzsanna

értékesítő, tanácsadó
Tel: +36 75 830 295

Mayer Antalné Jutka

tanácsadó
Tel: +36 75 830 291