A Menza Pure étkezés nyilvántartó rendszer egy korszerű webes alkalmazás, mely elsősorban a közoktatási intézményekben történő étkeztetésekkel kapcsolatos adminisztratív és pénzügyi feladatok ellátásához nyújt teljeskörű megoldást a fenntartó, az intézmények és az étkezők számára.

A program több lehetőséget is kínál, maximálisan igazodva a felhasználó igényeihez. A Menza-Pure megoldást ad a számlázáshoz szükséges adatok megjelenítésére, a számlázásra, a befizetések, tartozások nyomon követésére, a kedvezmények karbantartására. Biztosítja a központi ASP rendszerrel történő kommunikációt, vagy igény szerint adatokat szolgáltat más, külső rendszerek számára.

További nagy előny, hogy nincs szükség külön telepítésre, megfelelő azonosítás után bármilyen internetkapcsolattal rendelkező eszközről elérhető. Tetszőleges felhasználó csatlakozhat a szoftverhez, ennek és a jogosultság kezelőnek köszönhetően egyszerűen meghatározhatók a feladatok és hatáskörök.

  • webes alkalmazás, mely a megfelelő azonosítás után bárhonnan elérhető (mobil eszközökről is)
  • a kedvezmények figyelését automatizmus segíti
  • a jogosultságkezelőnek köszönhetően felhasználónként más-más feladatok és hatáskörök határozhatók meg, így a közoktatási intézmények helyben kezelhetik az étkezők adatait, elkészíthetik a számlákat és az Export funkció használatával továbbíthatják az adatokat a központi ASP rendszernek
  • a program számlázó modulja megfelel a 23/2014. (VI. 30.) NGM rendeletnek, és rendelkezik a 2016 január 1-től kötelező NAV export funkcióval
  • moduláris felépítés:
    • online étkező felület: a rendeléseket, illetve lemondásokat az étkezők maguk is megtehetik akár mobiltelefonjuk használatával is
    • online fizetés: az étkező felületről nemcsak a rendelés, de a számlafizetés is elvégezhető
    • kártyás étkező azonosítás a tálalókonyhákban
  • egy adatbázison belül korlátlan számú intézmény összes étkezője kezelhető
  • könnyen kezelhető, letisztult felület számtalan szűrési lehetőséggel és lekérdezéssel
  • étkezők étkezési adatainak nyilvántartása
  • tömeges és egyéni étkezési igénylések rögzítése, karbantartása
  • kedvezményekre való jogosultságok felvitele, karbantartása
  • menüárak kezelése
  • étkezési jegy nyomtatása, vagy kártyás étkező azonosítás a tálalókonyhákban
  • automatikus számlakészítés a megrendelések alapján (készpénzes, átutalásos, bankkártyás, inkasszó)
  • számlák átadása a központi ASP rendszer részére
  • export funkciók biztosítása külső rendszerekhez
  • jogosultsági szintek kezelése
  • lekérdezések, összesítők, statisztikák, grafikonok készítése
  • online étkező felület: Az étkezők akár otthonról, vagy telefonjukról egyedi azonosítójukkal jelentkezhetnek be az online étkező felületre, ahonnan elvégezhetik:
    • az étkezés igénylést, lemondást, igénylés módosítását
    • megtekinthetik számláikat, letölthetik a számlaképet
  • Online fizetés: az étkezők számláikat az online étkező felületről egyszerű, biztonságos módon ki is fizethetik
  • telepítést nem igényel, bármilyen mobil eszközről használható
  • a jogosultságkezelőnek köszönhetően megosztható az intézmények és a fenntartó feladata, hatásköre
  • a számlák paraméterezéstől függően akár automatikusan, e-mailben kerülhetnek kiküldésre az étkező, vagy gondviselője számára, így megspórolva a nyomtatási költséget
  • biztosítja a központi ASP rendszernek történő adatátadást
  • a szoftver használatához folyamatos terméktámogatást biztosítunk
  • a szoftverhez igény esetén kártyaolvasó rendszer csatlakoztatható
  • online étkező felület és online fizetési lehetőség
  • egyszerű étkező azonosítás a tálalókonyhákban akár diákigazolvány használatával

Lacza Zsolt

értékesítő, tanácsadó
Tel: +36 75 830 245

Ulbertné Schmidt Zsuzsanna

tanácsadó
Tel: +36 75 830 295