Minden rendben.
Távsegítség alkalmazás letöltése Bezárás (Visszatérés a Govern-Soft honlapra)

Meshwork – az ügyfélszemléletű munkafolyamat-kezelő rendszer

 

A vállalati munka hatékony menedzseléséhez ma már elengedhetetlen, hogy átlátható módon kezeljük a munkafolyamatokat, és ennek támogatására munkafolyamat kezelő informatikai rendszereket használjunk.

Minden cég, minden terület azonban egyedi, az eltérő méret, vállalati kultúra, belső és külső folyamatok miatt a vállalkozások általában személyre szabott megoldásokat igényelnének. Ez azonban gyakran túl magas költségekkel járna, így a legtöbben kénytelenek a kompromisszumos javaslatot elfogadni, vagy lemondani ezekről a rendszerekről.

A Meshwork-kel nem kerül ilyen dilemma elé.

A Meshwork ugyanis azoknak kínál ideális, de megfizethető megoldást az operatív működési folyamataik átláthatóvá tételére, akik nem elégednek meg a sablon-megoldásokkal, akik egyedileg testre szabható, ügyfélszemléletű szoftvert keresnek, mert abban hisznek, hogy az értékesítés, ügyfélkezelés, projektmenedzsment és a mindennapi működés feladatait egy helyen, jól átláthatóan kell kezelni azért, hogy a hatékony működés nem csak területekként, de vállalati szinten is biztosítva legyen.

Emellett a Meshwork munkafolyamat-kezelő a részlegek munkáját is maximálisan támogatja, mivel a sokrétű jogosultság kialakításának köszönhetően a vállalat minden munkatársa csak a számára értékes információkat kapja meg, így a tényleges feladataira koncentrálhat.

A Meshwork CRM (ügyfélkapcsolat-kezelés) és PM (projekt menedzsment) modullal segíti a hatékony munkafolyamat-szervezést.

Ügyfélkezelés felsőfokon – Meshwork CRM modul

  • Bárhol, bármikor, bármilyen eszközön használható
    • a Meshwork egy felhő alapú megoldás, nem igényel hardware-s telepítést, így a cég munkatársai akár útközben, mobil eszközökön is elérhetik a rendszert.
    • A Meshwork használatához nem kell a vállalat hardware eszközeit felújítani, vagy újakat vásárolni, és a szoftver működése nem függ az eszközpark korszerűségétől.
  • Mindenki azt és úgy látja, amit látnia kell:
    • A rendszer teljesen személyre szabható, ezáltal biztosítja a dolgozók és az egyéni folyamatok maximális kiszolgálását
    • Egyénileg meghatározható teendő típusok használata (Pl. feladat, beszélgetés, hívás teendő, jegyzet, hiba, fejlesztés, stb.) a CRM és PM modulban (akár eltérően is)
    • Többszintű jogosultság kialakításával teljesen egyedire szabható jogok
    • Beépített naptár modullal rendelkezik, ahol saját és munkatársaink teendői, programjai is láthatók a beállításoknak megfelelően
  • Támogatja az adminisztrációt, és megkönnyíti az adatok rendszerezését, lekérdezését, statisztikák, kimutatások készítését:
    • A Meshwork értesítést küld a határidős teendőkről, kapcsolatfelvételekről (rendszerben és akár email üzenetben is)
    • Nem enged hibázni az adatrögzítéskor: teendőtípusonként külön beállíthatóak az (akár kötelezően kitöltendő) adatmezők
    • Egyedi paraméterek alapján történő szűrés szinte bármilyen lekérdezéshez
    • Értékesítési státuszkezelés (egyedi igényekre szabható)
    • Értékesítői egyedileg értékelhetőek, értékesítők tevékenység és eredmény kimutatása területre, vevőre, árucsoportra könnyen leszűrhető
  • Széleskörű ügyfélkezelési megoldásokat kínál:
    • Ügyfelekkel kapcsolatos teendők, jegyzetek, egyéb kapcsolat felvételi adatok rögzíthetőek, listázhatóak, bármilyen módon lekérdezhetőek
    • Az ügyfelek teljes története egy gombnyomással lekérdezhető: Partner adatlapon teljes körű, átlátható ügyféltörténet rögzíthető; az ügyfélhez kapcsolódó összes adat és dokumentum egy felületen, strukturálva elérhető
    • Az ügyfelek preferenciái, speciális igényei rögzíthetők, és az értékesítési folyamat során az adatlapról bármikor előhívhatók
  • Megkönnyíti a kommunikációt, kapcsolattartást:
    • A Meshwork rendszerben a partner oldalról is indítható külső levelezés; beérkező levelek visszatársítása partner adatlapra a megfelelő beszélgetéshez (teendőhöz)
    • Körlevél (hírlevél) küldés megadott paraméterek alapján leszűrt ügyfélcsoportnak
    • Email-sablonok használata
    • Ügyfélmegkeresési kampányokat indíthatunk tetszőlegesen összeállított ügyféllista alapján

Intelligens Projekt Managment – Meshwork PM modul

A Projekt Management modul fő célkitűzése a vállalat operatív működésének maximális támogatása, a hatékonyság növelése, és a folyamatok egyszerűsítése, átláthatóbbá tétele:

  • Nemcsak a feladat delegálását, de a feladat elvégzésének egyszerű, projektenkénti nyomon követését is megkönnyíti
  • Egyénre szabható felületeknek köszönhetően az egyes felhasználók az egyéni beállítások függvényében egy felületen láthatják a számukra kiosztott feladatokat, vagy az általuk kiosztott feladatokat időrendi-, fontossági sorrendben, és teljes mértékben egyénre szabhatóak a munkafolyamatok
  • A döntések támogatásának érdekében a projektek kezelésénél az alapelv az, hogy projektenként összesítve látjuk a projekttel kapcsolatos valamennyi történést (feladatot, azok állapotát, beszélgetést, levelezést, egyéb információkat)
  • A modul nem hagyja az ügyeket elveszni: folyamatosan küldött automatikus értesítőkkel és igény esetén e-mail üzenetekkel tájékoztatja a rendszer szereplőit a rendszer eseményeiről, és felhívja figyelmüket a határidős cselekményekre.
  • A költségracionalizálás érdekében a szoftverben jól kontrollálható az elvégzett munka mennyisége, kizárhatók a költséget okozó határidőcsúszások, ezáltal elkerülhetők a párhuzamosságok és ismétlődések
  • A szoftver megkönnyíti a vállalati kommunikációt is: hírmoduljával a vállalati belső hírek megosztására is alkalmas.