Minden rendben.
Távsegítség alkalmazás letöltése Bezárás (Visszatérés a Govern-Soft honlapra)

Dynapp

 

Elektronikus szerződésnyilvántartás

Egy univerzális nyilvántartó rendszer, melynek segítségével a szerződések teljes életszakasza nyomon követhető

Cserélje le Excel nyilvántartását egy korszerű, minden igényt kielégítő rendszerre, mellyel növelni tudja működésének hatékonyságát és átláthatóságát. 

 

Több, mint nyilvántartás!

  • Rendszer építés: Excel alapú nyilvántartásait átemelheti egy integrált jogosultságokat és automatizmusokat tartalmazó rendszerbe, melyet ön épít fel és szab testre.
  • Nyilvántartás: Egységesen kezelheti szervezete összes adatát: akár ingatlanainak, berendezéseinek, gépeinek, dolgozóinak adatait.
  • Közös használat: Vezessék közösen nyilvántartásukat akár több helyről egyszerre.
  • Események: Nyomon követheti eseményeit, melyekhez munkalapokat, jegyzőkönyveket rögzíthet.
  • Dokumentum: A szervezet által fontosnak tartott valamennyi dokumentum csatolható, és a későbbiekben bármikor hozzáférhető.
  • Szerződéstárak: A szerződések egységesen kezelhetők a szerződéstárak kialakításával.
  • Határidő: Rögzíthetők vizsgálatokra, vizsgákra, jogosultságokra vonatkozó határidők (pl.: tűzvédelmi, munkavédelmi, érintésvédelmi felülvizsgálatok). A rendszer a rögzítést követően a felhasználó igénye szerinti időpontban jelzi az eseményt, még annak lejárati ideje előtt.
  • Kimutatások: A rendszerben vannak előre legyártott, kész összegzések, és szabadon szerkeszthető szűrési feltételek.
  • Verziókövetés: Lehetőség van a szerződések különböző verzióinak nyomon követésére.

 

Hogy miért ajánljuk?

  • Segítségével testre szabhatja nyilvántartását. A rendszer átalakításához nincs szükség programozóra.
  • Internet segítségével Ön bárhol hozzáférhet a nyilvántartott adatokhoz.
  • Jogosultságok kialakításával egyedi hozzáférések adhatók meg, így minden kolléga a számára fontos információhoz jut hozzá.
  • A strukturáltan tárolható információknak köszönhetően Ön gyorsan hozzájut a szükséges adatokhoz, így a döntéshozás ideje jelentősen lecsökken.
  • Nyilvántartását egyszerűen, a saját igényeihez igazodva bővítheti.
  • A fontosnak tartott dokumentumok csatolhatóak, jelölhetőek és könnyen hozzáférhetőek.
  • A rendszer több lehetőséget is biztosít a nyilvántartott adatok folyamatok szűrésére, kimutatások készítésére.
  • Lehetőség van a rendszerben véleményezésre és jóváhagyásra is.
  • Az elkészített kimutatások, Excel-be és Word dokumentumba is kiexportálhatók, valamint nyomtathatók.

 

Felkeltettük érdeklődését? Szeretne többet megtudni?

Keresse munkatársunkat:

Ulbertné Schmidt Zsuzsanna
Tel: 06 75/830-295
E-mail: schmidt.zsuzsa@govern-soft.hu